11 Temmuz 2014 Cuma


FİLM= YERLİ= ' SADECE SEN... '

 Bayağı olmuş romantik, dram filmi izlemeyeli .. o kadar kaptırmışım ki kendimi bilim kurgu ve fantastik türlerine hep bunları search yapar oldum. Galiba hayatta yeterince üzülecek şey var bir de filmde dram çekmiyim diye kendimi programladım. Ama bu filmde güzeldi. Üzerine düşündüğüm her film güzeldir benim için. Hayatı sorguladığım, gerçeği aratan her film güzeldir benim için..
Öyle işte ya güzeldi, azcık ağlamış olabillirim ama pişman değilim.. :) tamam tamam etkilendim..

4 yorum :

  1. http://derytuna.blogspot.com.tr/
    Sizi takibe aldım bize'de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim gelirim tabi :) teşekkürler..

      Sil
  2. merhaba ben ters1köşe blogu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdiğimı bloğuma Bir süredir yazıyorum.sizin Blogunuzu da çok beğendim :) Benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım tabiki gelirim selin toy adıyla bı bloğunu ziyaret etdim zaten galiba kardeşinle ortak yönettiğiniz bir bloktü. Sevdim hoş yani:-)

      Sil